|
Каталог статей
У розділі матеріалів: 9 Показано матеріалів: 1-9 |
|

| Кількість учасників: від 4 до 10 у команді; загалом до 40 чоловік.
Орієнтовна тривалість: 1 година.
Вік учасників: від 10 років.
Мета: дозволяє добре відпрацювати навички постановки завдань, делегування загальнокомандних функцій одному учаснику, вміння досягати результату. |
|

| Кількість учасників: 5-8 у команді; загалом до 40 чоловік.
Орієнтовна тривалість: 1 година.
Вік учасників від 14 років.
Мета: допомогти учасникам краще усвідомити основні особистісні орієнтири тієї чи іншої професійної діяльності людини і співвіднести це зі своїм власним уявленням про щастя.
Більш оптимально проводити вправу в підгрупі. За часом воно може зайняти близько 20-40 хвилин, але якщо вийде цікава дискусія, то часу буде потрібно більше. |
|

| Кількість учасників: від 5 до 10 чоловік в одній команді; загалом до 50 чоловік.
Орієнтовна тривалість: 15 хв на підготовку, 1-2 хв на демострацію, до 5 хв на обговорення.
Вік учасників: від 10 років.
Мета: розвиток навичок командної роботи, розвиток творчого потенціалу молоді. |
|

| Кількість гравців: від 6-8 до 15-20
Вправа проводиться в колі. Час - від 15 до 25. хвилин.
Вік учасників: 14-17 років.
Мета: розвивати звязне мовлення учнів, виявити професійні нахили школярів та поглиби їх знання про працівників конкретної профессії. |
|

| Анкета на визначення пріоритетів у емоційній спрямованості учня за методикою Б.І. Додонова. |
|

| Тест на визначення особистісних якостей на данному проміжку часу. За його допомогою можна проводити моніторинг особистісних якостей учня на протязі навчального року, та аналізувати якість проведеної корекційної роботи. |
|

| Базове психологічне заняття на виявлення та подолання таких рис у поведінці учній, як невпевненість у собі, замкнутість, схильністі до самоізоляції, тощо. |
|

| Поданий варіант ситуативних задач, які наші лідери вирішували на першому занятті. Завдання мають комплексний характер. В процесі їх вирішення учні знайомляться один з одним, та розпочинають роботу в невеликому колективі. Спільне розв`язання проблеми, має на меті одразу згуртували дітей, та налаштувати на подальшу плідну роботу. |
|

| Тренінг розвитку лідерських якостей |
|
|
|