28 жовтня 2014 року в школі № 26 відбувся очний тур міського етапу обласного фестивалю-конкурсу учнівських проектів самоврядування «Ми віримо в гарне майбутнє». Основною метою його проведення була активізація та розвиток проектної діяльності представників органів шкільного самоврядування загальноосвітніх закладів міста та формування активної громадянської позиції молоді. Учасники повинні були обрати для себе одну із шести номінацій, а саме: «Відповідальність починається з мене», «Охороняти природу – це здорово», «Я – громадянин України», Ми знаємо свої права», «Лідерський рух», «Допоможи ближньому своєму». Разом зі своїми керівниками команд, лідери повинні були оформити конкурсу роботу, в якій би розкривали тему, мету, завдання, актуальність обраної теми та її ґрунтовне дослідження, очікувані результати, етапи підготовки та реалізації. Зважаючи на високий рівень науковості проекту та можливі складності в його на писанні, активну участь у заочному етапі проявили майже всі школи міста. Але до наступного туру пройшли тільки найкращі роботи.
Очна частина конкурсу полягала у командному захисті своїх проектів, тобто по три представника від закладу презентували свою роботу перед журі. Учні повинні були також розповісти про свою лідерську діяльність у школі, а також розкрити свою роль у підготовці та реалізації конкурсного проекту. Критеріями оцінювання в очному турі були структурованість, логічність та цілісність представлення проекту, вміння команди володіти аудиторією, мати високу культуру мовлення, бути доброзичливими та комунікабельними та швидко реагувати на поставлені питання. І в залежності від того, наскільки успішно лідери справилися з цим завдання, були визначені фіналісти конкурсу.
Маємо переконання, що цей конкурс допоможе учням розкрити свій науковий потенціал та реалізувати власні задуми, щодо розвитку учнівського самоврядування міста. А нашим фіналістам побажаємо успішно виступити на обласному етапі, достойно представити Полтаву та продемонструвати, що наше рідне місто має високий рівень науково-практичної діяльності молоді.
|